beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 14 januari 2015

Det gör så jävla ont...

Av Becca - 14 januari 2015 00:07

Nils: "Men Jeppe!! Du är ju kåt!"
Jesper: "nje... int precis, men ok"
Lärare: "Jag vill inte ens veta vad ni gör där bak.."
Nils: "Jamen Jeppe taffsar på mitt sudd!!"
Ännu ett gapflabb...

Okej Fall out boy, vad i helvete håller ni på med?! FYRA NYA LÅTAR PÅ EN OCH SAMMA DAG?!! Jet Pack Blues är läskigt bra, Uma Thurman med...

"Men Becca, mår du redan bra? Med tanke på föregående inlägg!"
Håll. Käften. Jag mår inte alls bra!
På skolan är det samma jävla cirkus, på med masken och var den där pratglada Becca som de känner. När man kommer hem gråter man bara innan man somnar av total utmattning. Och sen börjar det om.
Har verkligen försökt att prata med folk med som gör mig glad, lyssnat på peppande musik, och inte försökt tänka på at hon kan försvinna från mig vilken sekund som helst... ajajajaj... det gör så satans jävla ont...

Skolan har nå "projekt" då tre special pedagoger ska träffa alla sjuor och prata... eh.
Ajja, ska på till våran Kurator Anna. Ska försöka prata med henne om att vi borde få lära oss liiite mer. Om sexualiteter t.ex slår vad om att flera inte ens vet vad pansexuell är... om ens bisexuell... och att vara genderfluid inte är något konstigt alls.

Vi snackade lite om det där att det är så farligt att vara bög.
"Om en tjej lägger ut en bild så går hennes kompisar in direkt med: "Åh babe vad snygg du är!!" Men om en kille lägger ut en bild kan inte en kille skriva en sån kommentar utan att lägga till # Nohomo utan att bli kallad bög!!"
Så jävla sant! Nils: "Ahmen vafan, två tjejer skulle kunna ha sex och de skulle vara Okej... killarna skulle bara gilla det... hehe"


VET NI VAD SOM HÄNDE IDAG?!! En kompis sa att mina läppar var söta!
Vi jobbade typ tillsammans och när vi väntade på läraren så utbrister hon: "Asså dina läppar är söta!!"
Uhm... Tack!! Men.. hur kan ett par läppar vara.. söta?!
"Vettne...men dina är det"
Ahahahaa... aaaaaaawwwh!! Snacka om att det gjorde min dag 100x gånger bättre!

Kram på er! Ta hand om er och kör försiktigt. Knulla inte utan skydd... de blir inte najs...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards